Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2008

Αποτυχία...

Ο στόχος δεν επετεύχθη:
Ο χωρίς καμμία δικαιολογία λόγος είναι ότι όταν ξεκινώ δίαιτα στο τέλος της ημέρας με πιάνει λύσσα και τρώω σα να είμαι σίγουρη πως δεν θα ξαναφάω. Τρώω τα πάντα και ασταμάτητα: αρμυρά, γλυκά, μαγειρευτά, ωμά, ψητά, νόστιμα και άνοστα είτε πεινάω είτε δεν πεινάω. Σηκώνομαι και κατευθύνομαι στο ψυγείο σαν υπνωτισμένη. Βλαστημώ που δεν αγόρασα περισσότερα από το super-market.
Χτες δεν έγραψα γιατί ντρεπόμουν που όχι μόνο δεν έχασα αλλά πήρα κιόλας αυτές τις ημέρες ένα ολόκλήρο κιλό. Θα ξαναβάλω τον αρχικό στόχο: 81.9 kgs μέχρι την Δευτέρα 18/2.
Έχω κάποια κόλπα στο μυαλό μου, πρέπει να ενεργοποιήσω μεγαλύτερο μέρος των δυνάμεών μου και να τα εφαρμόσω με συνέπεια.

1 σχόλιο:

Γιώργος Χατζηαποστόλου είπε...

Ελπίζω να είσαι καλά, γιατί έχεις να γράψεις αρκετό καιρό. Επειδή προβάλλεις ένα χαρακτηριστικό σου και όχι το όνομά σου επέτρεψέ μου να σε λέω "Βούλι". ΄
Αφού έχεις το θάρρος να δηλώνεις δημόσια το πρόβλημα του υπερβολικού βάρους σου έχεις ήδη κάνεις το πρώτο-μεγάλο βήμα για να το λύσεις.